شریعتی،ظفر،صبر،پلاک1،واحد10
02122915385
شریعتی،ظفر،صبر،پلاک1،واحد10
021-22915385

سه راهکاری که می تواند زندگی شما را شاد کند!

سه راهکاری که می تواند زندگی شما را شاد کند!
unlocked-58f2ed42c5d53627417ad80eccda5dc1_page52_image40

سه راهکاری که می تواند زندگی شما را شاد کند!

 

استر هیکس میگوید یکی از سوالهای متداولی که اکثر انسانها درگیرش هستند این است:

چرا وقتی ما چیزی را نمی خواهیم و به آن نه میگوییم باز هم در زندگیمان ظاهر می شود؟

جهان در حال تلاش برای جذب است. وقتی توجه خود را به سمت چیزی که نمی خواهید می برید آن را جزو ارتعاش های خود می کنید و به سمت خود جذب می کنید. به چیزهایی هم که نمی خواهید دائم در حال توجه کردن هستید پس باز هم در حال فرستادن ارتعاش آن هستید.

استر هیکس در ادامه میگوید وقتی شما در حالت فرستادن ارتعاش ثروت هستید و از طرف دیگر اخبار و رسانه ها را رصد میکنید و یا مردم اطرافتان مدام در مورد فقر و بدبختی در حال صحبت هستند. وقتی که شما به آنها نگاه می کنید و توجه می کنید که چقدر در دنیا فقر وجود دارد پس شما در حال فرستادن ارتعاش ثروت نیستید و در حال ارسال ارتعاش فقر و بدبختی و ورشکستگی هستید. به همین دلیل که باید از اخبار بد و منفی دوری کرد.

پس به چیزی که نمی خواهید اصلا نه فکر و نه اعتنا کنید و مطمئن باشید وقتی اعتنا نمی کنید جزء وجودتان نخواهد شد. این برنامه را حداقل چند ماه رعایت کنید تا فکر شما از حالات منفی به مثبت تغییر کنه در این حالت ذهن به صورت پیش فرض از منفی به مثبت تبدیل میشه و زمانی که ارتعاش ثروت میفرستید در کمال شگفتی ثروت وارد زندگیتان میشود. اگر گاهی افکار منفی به سراغتان آمد نگران نباشید کلیدش آن است که جایگزین سازی کنید.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.