شریعتی،ظفر،صبر،پلاک1،واحد10
02122915385
شریعتی،ظفر،صبر،پلاک1،واحد10
021-22915385

مشکلات مهاجرپذیری البرز نیازمند توجه ویژه است

مشکلات مهاجرپذیری البرز نیازمند توجه ویژه است
62318172

مشکلات مهاجرپذیری البرز نیازمند توجه ویژه است

سرپرست دفتر تخصصی علوم انسانی، اجتماعی و هنر معاونت پژوهش و فناوری جهاددانشگاهی گفت: البرز بالاترین مهاجرپذیری و تنوع اقوام را دارد که بستر شکل گیری برخی مشکلات است و مسئولان موظف هستند به این موضوعات توجه کنند.

به گزارش ایسنا، عبدالرضا حاجیلری روز چهارشنبه ۲۲ تیرماه در مراسم افتتاحیه مرکز خدمات روانشناسی و مشاوره جهاد دانشگاهی البرز استراتژی جهاد دانشگاهی در همه بخش‌ها را بر اساس نیازها و خلاء‌ها عنوان کرد و افزود: در حوزه مرکز مشاوره خدمات شیوه به گونه‌ای است که خدمات حتما با یافته‌های علمی پیوند داشته باشد. امروز فقط با شناخت عمیق و دقیق می‌توان به حوزه‌های مشکلات جامعه ورود کرد و جهاد دانشگاهی با قدرت و با آسیب‌شناسی در شبکه علمی دقیق به فعالیت می‌پردازد.

وی با اشاره به اینکه شبکه علمی و پژوهشی در جهاددانشگاهی مشغول به کار هستند، گفت: بیش از ۴۰ گروه پژوهشی و ۳۰ مرکز تخصصی در این شبکه فعالیت می‌کنند و به اشتراک یافته‌ها می‌پردازند.

حاجیلری با بیان اینکه جهاد با توجه به سرمایه اجتماعی ارزشمند مورد اعتماد مردم است، اظهار کرد: حرکت در عرصه مشاوره فوق العاده حساس و نیاز به رعایت پروتکل‌های دقیق در این حوزه است.

 به گفته سرپرست دفتر تخصصی علوم انسانی، اجتماعی و هنر معاونت پژوهش و فناوری جهاددانشگاهی این مرکز و دیگر مراکز استان می‌تواند پایه تحقیقی برای شناخت علمی مسائل روانی در بستر جامعه نیز باشد.

 حاجیلری افزود: موضوع راه اندازی پژوهشکده از هشت سال پیش در البرز مطرح بود زیرا با توجه به مهاجرپذیری البرز آسیب‌های زیادی در این استان وجود دارد.

وی ادامه داد: البرز بالاترین مهاجر پذیری و تنوع اقوام را دارد که بستر شکل گیری برخی مشکلات است و مسئولان موظف هستند به این موضوعات توجه کنند و جهاد دانشگاهی نیز تلاش می‌کند این مشکلات را درحد وسع حل کند.

حاجیلری افزود: معتقدم با عقبه علمی مجموعه جهاد البرز این مرکز می‌تواند منشا کارهای بزرگ و متفاوتی برای خدمت به مردم باشد.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.