شریعتی،ظفر،صبر،پلاک1،واحد10
02122915385
شریعتی،ظفر،صبر،پلاک1،واحد10
021-22915385

دﻣﻨﻮش درﻣﺎﻧﯽ ﺑﻪ ﻟﯿﻤﻮ

دﻣﻨﻮش درﻣﺎﻧﯽ ﺑﻪ ﻟﯿﻤﻮ
unlocked-58f2ed42c5d53627417ad80eccda5dc1_page52_image63

دﻣﻨﻮش درﻣﺎﻧﯽ ﺑﻪ ﻟﯿﻤﻮ

 

گرچه به لیمو گیاه بومی آمریکای جنوبی است، اما به دلیل اثرات و ویژگی های دارویی قدرتمند آن، به عنوان افزودنی مواد غذایی، به طور عمده به گیاهی قابل دسترسی در سراسر جهان تبدیل شده است.

اولین استفاده گسترده از به لیمو به عنوان یک افزودنی غذایی و طعم دهنده بود، به ویژه اضافه کردن برگ آن به مرغ و ماهی، سالاد، سس گوجه فرنگی، مربا، و نوشیدنی های مختلف متداول بوده است.

با این حال، استفاده سنتی از به لیمو به عنوان یک گیاه دارویی دوباره معروف شده است، به ویژه که تحقیقات مدرن ارزش مواد منحصر به فرد آن را نشان داده است و مشخص شده است که این گیاه برای سلامتی بسیار مهم است.

یکی از مهمترین خواص به لیمو خواص آرامش بخش و تسکین دهنده اعصاب است. ترکیبات آنتی اکسیدانی موجود در به لیمو می تواند بر تعادل هورمونی در بدن تاثیر بگذارد. خواص آرام کنندگی به لیمو به خوبی شناخته شده است و برای افرادی که اضطراب مزمن و مشکلات عصبی دارند توصیه می شود. همچنین به لیمو می تواند باعث سهولت و آرامش ذهن و بدن شود.

افرادی که در حال تلاش برای کاهش وزن و لاغری هستند، در کنار رژیم های غذایی دیگر خود دم کرده به لیمو را نیز مصرف نمایند. به لیمو فقط دارای 2 گرم کالری است، همچنین این گیاه، غنی از ترکیبات عالی می باشد که باعث کاهش خوردن در وعده های غذایی دیگر می شود. علاوه بر اینها چای به لیمو طی فرایند های مختلف، موجب سوختن چربی در بدن می شود. در نتیجه این گیاه معطر و پرخاصیت موجب کاهش وزن شما می شود.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.