شریعتی،ظفر،صبر،پلاک1،واحد10
02122915385
شریعتی،ظفر،صبر،پلاک1،واحد10
021-22915385

تست captain log همراه با شیرین سادات اطیابی

تست captain log همراه با شیرین سادات اطیابی
2_page49_image14

تست captain log همراه با شیرین سادات اطیابی

 

Captain’s log

نرم افزار کاپیتان لاگ یکی از نرم افزارهای شناختی بسیار عالی در زمینه تشخیص دیداری ، تشخیص شنیداری ، ادراک اعداد ، الگوهای مفهومی متوالی و انواع حافظه ( حافظه دیداری )، (حافظه شنیداری)، (حافظه فعال)، (توالی حافظه) می باشد

– این نرم افزار در ابتدا یک آزمون ۹ مرحله ای در دو سطح ( کودکان و بزرگسالان برای فرد برگزار می نماید و با توجه به سن مشخص شده مراجع یک گزارش از قبولی فرد در هر کدام از ۹ مرحله آزمون و گزارش از میانگین زمان پاسخ دهی به سئوالات آزمون ( Reactin Time ) و نمودار مقایسه ای کامل در اختیار آزمونگر قرار می دهد .

نرم افزاری جامع است که به وسیله ی ۵۰ تمرین، مهارت های شناختی اساسی را پرورش می دهد. تمرینات دارای سه سطح نقره، طلا و الماس، و هر سطح دارای ۱۵ مرحله می باشد (به استثناء ۳۰ مرحله ای که در تمرین یادگیری ماز وجود دارد. ساختار سلسله مراتبی، بازخورد مناسب، گزینه های کنترل فراوان و … از ویژگی های خوب این نرم افزار می باشد. این نرم افزار مهارت هایی از قبیل حافظه ی فعال، حافظه ی کوتاه مدت، سرعت پردازش ذهنی، کنترل تکانه، مهارت های شنیداری، حل مسئله و … را پرورش می دهد. پژوهش های فراوانی سودمندی این روش را تأیید کرده اند. افراد دارای سن شش سال و بالاتر می توانند از این نرم افزار استفاده نمایند. این نرم افزار بازی گونه، یکی از بهترین و معتبر ترین نرم افزارهای ارتقاء توانمندهای مغزی است که برای تمام سنین (دبستان به بالا) مناسب می باشد و دارای سطح بندی است. این بازی جذاب توسط بسیاری از افراد و متخصصان در سراسر جهان، به منظور ارتقاء مهارت های توجه و تمرکز، استدلال، مهارت های شنیداری، حافظه فعال، عزت نفس، هماهنگی چشم و دست، کنترل تکانه، سرعت پردازش و واکنش، ومهارتهای حل مساله استفاده می شود… مطالعات نشان میدهند همانطور که تمرینات ورزشی، سبب افزایش سلامت جسمی و پیشگیری از بیماری میشود، نرمافزارها و تمرینات توانمندسازی مغزی (brain training) سبب بهبود کارکردهای شناختی در افراد AD/ HD ، LD ، آسیبهای مغزی و دیگر مشکلات شناختی و نیز ارتقاء توانمندیهای شناختی در افراد سالم میگردد.

۵۰ عدد برنامه چند سطحی در Captain’s log در سه گروه آموزشی زیر دسته بندی میگردند:

– گروه آموزش مهارتهای توجهی

– گروه آموزش مهارتهای حل مسئله و حافظه

– گروه آموزش حافظه فعال

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.