شریعتی،ظفر،صبر،پلاک1،واحد10
02122915385
شریعتی،ظفر،صبر،پلاک1،واحد10
021-22915385

چگونه بر ترس خود غلبه کنیم؟

چگونه بر ترس خود غلبه کنیم؟
Untitled

چگونه بر ترس خود غلبه کنیم؟

1. ترس را بپذیرید. با علم به این‌که انسان هستید و ترس نیز بخشی طبیعی از وجود شماست، با جرات بیشتری پذیرای ناشناخته‌ها خواهید بود و از فرصت‌های پیش رو بهره خواهید برد. پس اولین گام برای غلبه بر ترس، پذیرش ترس است.
2. ترس را بشناسید؛ با شناسایی ترس‌ها، یک گام به غلبه بر ترس نزدیک‌تر خواهید شد. بعد از شناسایی ترس می‌توانید به منبع اصلی ترس نگاه کنید و برای مقابله با ترس چاره‌اندیشی کنید.
3. عواقب تسلیم شدن در برابر ترس را یادداشت کنید. وقتی به ترس ببازید چه اتفاقی رخ خواهد داد؟ چه احساسی خواهید داشت؟ چه چیزهایی را از دست خواهید داد؟ آیا ارزش دارد قید اهداف و آرزوهای خود را بزنید فقط به خاطر اینکه نمی‌خواهید بر ترس خود غلبه کنید؟
4. مزایای غلبه بر ترس را یادداشت کنید. چه حسی دارد که فقط پیش بروید و اهداف و آرزوهای خود را دنبال کنید؟ وقتی به اهداف و آرزوهای خود برسید چه چیزی نصیب‌تان می‌شود؟ اگر اشتباهات و موانع، گام‌هایی ضروری در مسیر موفقیت باشند چه؟!
5. از تجربیات موفق گذشته خود به عنوان مرجع استفاده کنید. زمانی را که موفق شدید به خاطر آورید. برای کسب موفقیت چه کار کردید؟ از چه راهکار یا شیوه‌ای بهره بردید؟ چه فرد یا افرادی شما را در مسیر موفقیت یاری کردند؟ وقتی به اهداف خود رسیدید چه حسی داشتید؟!

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.