شریعتی،ظفر،صبر،پلاک1،واحد10
02122915385
شریعتی،ظفر،صبر،پلاک1،واحد10
021-22915385

تقدیر سازمان نظام روان شناسی و مشاوره از پرستاران-روان شناس در روز روان شناس و مشاور

تقدیر سازمان نظام روان شناسی و مشاوره از پرستاران-روان شناس در روز روان شناس و مشاور

تقدیر سازمان نظام روان شناسی و مشاوره از پرستاران-روان شناس در روز روان شناس و مشاور

🔷به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان نظام روان شناسی و مشاوره از ۳۰۰ نفر از پرستارانی که تحصیلات روان شناسی ،عضویت و دارای پروانه اشتغال از سازمان را دارند و در جریان ویروس کووئید-۱۹ در بیمارستان ها به هموطنان آسیب دیده از ویروس یاری رسانده اند ، با حضور دکتر میرزا بیگی رئیس سازمان نظام پرستاری تقدیر بعمل آمد وبه ۵ نفر به نمایندگی از آنان لوح تقدیر اعطاء گردید .دراین مراسم دکتر محمد حاتمی رئیس سازمان نظام روان شناسی و مشاوره گفت:روان شناسان و مشاوران در جریان ویروس کرونا زحمات زیادی متحمل شدن و به صورت داوطلب در خدمت هموطنان بودند و شهدایی هم تقدیم کشور عزیزمان نمودند و در این میان پرستاران زیادی هم که تحصیلات روان شناختی دارند ودر بیمارستان در کنار بیماران خدمت نمودند.
اعتقاد ما این است که نه فقط این ۳۰۰ نفر بلکه تمام پرستاران باید تحصیلات روان شناسی داشته باشند.آقای دکتر افروز، رئیس شورای مرکزی با تقدیر از همه پرستاران ابتکار سازمان در تقدیر از روان شناس_پرستار را ستودنی دانست و سرکار خانم دکتر نوابی نژاد ،نایب رئیس شورای مرکزی شغل پرستاری را شغلی مهم و معنوی دانست وافزود: زحمات و جان فشانی پرستاران هیچ گاه از حافظه مردم پاک نخواهد شد.
اینجانب به سهم خود از همه پرستاران خصوصا روان شناس-پرستاران قدردانی و تشکر می کنم.
در ادامه دکتر میرزا بیگی رئیس سازمان نظام پرستاری گفت:خوشحالم امشب در روز روان شناس و مشاور توفیق حاصل شد،در جمع شما فرهیختگان باشم.
روان شناسان و مشاوران بزرگترین سرمایه اجتماعی کشور هستند و حضور ۱۲ هزار نفری در این مراسم پیام زیادی دارد و از ابتکار عمل سازمان در تقدیر از روان شناسان-پرستار تشکر می کنم .
امیدوارم با همگرایی دو سازمان تمام پرستاران تحت آموزش روان شناسی قرار گیرند.
🔸در پایان به ۵ نفر ازپرستاران -روانشناس به نمایندگی از سایرین لوح تقدیر اهداء شد.هم چنین به مناسبت روز روان شناس و مشاور از همه کسانی که تلاش کردند واکسیناسیون همکاران به موقع انجام شود ،تقدیر و تشکر گردید.

روابط عمومی سازمان نظام روان شناسی و مشاوره ج.ا.ا

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.